Hoe verbind ik de Envoy-S met WIFI?

Wist u dat u de opbrengst van uw zonnepanelen kunt monitoren? Hiervoor dient de Envoy-S verbonden te zijn met het internet.

Is de Envoy-S niet meer verbonden met de WIFI? Dan geeft de Enlighten app een foutmelding. U kunt de Envoy-S dan opnieuw verbinden met het internet. Dit kan op de volgende 2 manieren:

 

Modem met WPS

  1. Activeer de WPS-functie door de knop 6 seconden ingedrukt te houden
  2. Druk de AP-modus knop op het Envoy-S kastje 6 seconden in
  3. Vervolgens zal de Envoy-S opnieuw verbinding zoeken met uw modem en zal het bovenste lampje gaan knipperen
        a. Is het lampje groen? Dan is het systeem verbonden en heeft het verbinding met de WIFI
        b. Is het lampje rood? Dan is het systeem verbonden, maar heeft het geen verbinding met de WIFI
  4. Gaat het lampje na 2 minuten uit? Voer dan bovenstaande stappen opnieuw uit

Modem zonder WPS

  1. Open de Enlighten app en ga naar het Menu
  2. Klik op Systeem
  3. Klik op Apparaten
  4. Klik op Envoy
  5. Klik op Configureer WIFI
  6. Volg de stappen die worden getoond in de Enlighten app
Krijgt u uw Envoy-S nog niet verbonden met de WIFI?
Neem contact met ons op! Wij helpen u graag met al uw vragen over de Envoy-S!